Wednesday, April 2, 2008

My short term memory is fading already


  1. B(r)oertje was de afgelopen dagen thuis, heeft vooral onze bandbreedte ewa zitten opsouperen, en is daarna terug naar zijn kot vertrokken.
  2. Ik ben diezelfde avond met mijn zus naar de cinema geweest.
  3. Want ik had een gratis kaart.
  4. In de Kinepolis betaal je blijkbaar 8,5 euro om Linkeroever te zien.
  5. 't Zal zijn omdat het eerste kwartier ervoor zorgde dat de zaal bijna in lachen uitbarstte wegens overdreven seksscènes. Of misschien omdat de film digitaal was.
  6. Het beeld was zoooo haarfijn scherp dat de ruis er verdorie keigoe in te zien was.
  7. Technologie staat dus voor niets.
  8. Eline Kuppens heeft by the way echt wel een schoon gezichtje!
  9. En volgens mij speelt Vuur de rol van Helga. Maar ik zal waarschijnlijk weer spoken zien.
  10. Afgelopen zaterdag ben ik met dM3's party-kru naar La Rocca geweest.
  11. Een goed feestje. Vette muziek. Dank u Faith Music voor de geweldige label night!
  12. Zonder alcohol, wegens een ochtendlijke autorit voor de boeg.
  13. Alsook een herdenkingsmis om halfelf.
  14. Alwaar ik niet in slaap ben gevallen, ondanks 3,5 uur slaap.
  15. Maar terug naar die label night @ La Rocca: we gingen op de VIP guestlist staan, maar uiteindelijk bleek dus dat onze plaatsen waren ingenomen door een horde babes (ok, twee almost 30 somethings) met schoon benen. Altijd tof, een VIP room vier meter boven de dansvloer, en glazen scheidingswand. En een horde babes in kort kleedje (die dus in de buurt van die glazen scheidingswand aan't shaken zijn en opgevreeën worden door ne lelijkaard ofzo).
  16. Het kleedje van die ene wilde boeredochtere was bovendien vrij zomers en zwierend en dus ook wel vrij esthetisch aantrekkelijk. De babe zelf daarentegen was maar matig aantrekkelijk (maar da's dan ook maar mijn simpele keurende mening :-p).
  17. Vrijdagnacht was ook wel leuk.
  18. De rest ben ik alweer vergeten. Of is niet de moeite.
  19. Wat hierboven allemaal staat is ook maar matig de moeite.
  20. Ik ben nu naar de Myspace soundtrack van Dagen Zonder Lief aan het luisteren.
  21. Jeff Neve rules.

3 comments:

dM3 said...

la rocca pee, skei goe

Anonymous said...

U maakt mij benieuwd. Want natuurlijk ben ik Hella niet. Hoe heet die actrice?

boskabout said...

@vuur: ze staat precies niet in de credits (weird!). Haar naam zal dus nog even een raadsel blijven...