Wednesday, May 28, 2008

Isabelle A had geen beha aan

De setlist van de try-out afgelopen avond in Het Depot te Leuven:

  1. Laconiek

  2. Diagonaal

  3. Hou je nog van mij geschreven door An Pierlé - tof deuntje

  4. Onder de sprei ik zou wel eens met haar onder een bedsprei willen liggen ;-)

  5. Het heeft geen nut geschreven door Stijn Meuris, en ik vond de titel zwaar ironisch toen ik het liedje hoorde

  6. Straatlied

  7. Je bent niet alleen

  8. Het is voorbij

  9. Karavaan

  10. Liefde zal komen geschreven door Mauro, een zeer mooie slow (lang geleden trouwens dat ik nog eens geslowd heb, bijna een jaar ofzo :-/)

  11. Zonder het te weten gelijk Coldplay, mooi einde

  12. (Bis) Lekker Beest in een vrij mooie versie


De liedjes hebben wat weg van Hooverphonic (Alex Callier is gitarist en producer), Gorki (Luc Devos was aanwezig, heeft een sigaret gekregen van een collega van me, en heeft toevallig ook een liedje geschreven) en nog een paar andere poprocksingersongwritergroepjes.

Mooi om naar te luisteren, sommige goed om op te slowen met een geliefde, enkele maar goed genoeg om op de next-button te duwen.

De 2 dames die ik graag had meegenomen maar als reactie op mijn vraag "oh my god" gaven, hadden ongelijk! :p


3 comments:

Anonymous said...

Eigenlijk had ik wel graag meegegaan... maja mij vraagt ge niet he :p

boskabout said...

Jamaja, dan krijg ik toek van uwe wederhelft. En dan moet ik hem ook toek geven, and that's going to hurt ;-).

Derbij, moet gij gene thesis schrijven ofzo?????

Anonymous said...

shit goe da ge mij der doet aan denken