Sunday, August 17, 2008

The first (maybe the second)


© Pimpajoentje


Et voila, le mec qui s'appelle Boskabout heeft een award/stokje gekregen van lord Bruno, waarvoor uiteraarde bovenmaatse dank! ;-)

Het ding kweekt gelijk konijnen (maar dan zonder van poeperij te doen, how handy!). Men zou kunnen zeggen dat het de rij van Fibonacci volgt, maar die werkt maar met 2 nakomelingen, terwijl er voor deze rij van awards telkens zeven nakomelingen bijkomen. De rij van awards is trouwens iets realistischer: sommige awards planten zich niet voort (as in, they die). Maar aan niet-voortplanten doe ik niet mee! Bij deze (in random volgorde) de zeven nakomelingskes (in de hoop van geen twee keer een award aan dezelfde persoon toe te kennen):

  1. Yet Another Blog: deze juffrouw is samen met haar metgezel al dikwijls gastvrouw geweest voor klein- en grootschalige blogmeets. Haar blog wordt regelmatig geupdate met interessante stukjes. Verder zit(ten) ze ook achter een ganse hoop andere projecten. Een bezige bij, en die mag dus wel eens in de bloemetjes gezet worden. ;-)
  2. Knijntje: gewoon een toffe meid met een uitgesproken mening. En slim pee, niet te doen! En kjoet ook wel. :-)
  3. Vuur: omdat ze zo mooi kan schrijven. Van de meest extreme gelukkigligheid tot de zwaarste tristesse: mijn gedachten bij haar posts eindigen meestal met de woorden "moh, azo schoon geschreven".
  4. Schuiver: deze blog toont enkel nog de woorden "De eendjes kwetteren niet meer.", waardoor deze Briljante Blog 2008 postuum wordt uitgedeeld.
  5. Phantom By Night: drijvende kracht van de organisatie van Club Noord, zowaar een noisy-electro-feest-concept in Antwerpen. Echt ne sympathieke kerel, draait goeie muziek en al.
  6. Baton Rouge Headquarters: Belgische muziekblog, en soms maken de gasten nekeer een editje of een remixkijn van een bekend liedje (niet waar Aukie Noodles?). Keeps you up-to-date!
  7. PHASE02: music meets art. Belgisch! Keeps you also very up-to-date!

Opvoeding voor de kindertjes: elke winnaar van deze award wordt bij aanvaarding verondersteld van zeven andere blogs een award geven.

Teleurgesteld dat je blog er niet tussen zit? Wie weet zit je blog wel in mijn lijstje hier aan de rechterkant (ja, daar onder "Digital Love"). Cheerio!

4 comments:

Anonymous said...

Danku, danku. Ik voel mij zeer vereerd. Ik ga eens nadenken wat ik met dit stokje zal doen. Ik heb de laatste tijd wat last van stokjesmoeheid, maar het is altijd leuk een andere blog in de bloemetjes te zetten.

Anonymous said...

ziet nu, nu ben ik verlegen *bloos*

Aukie Noodles said...

Batonrouge is proud to accept this award! Volgend jaar proberen we nog beter te doen! Keep on bloggin'

Greet said...

Merci voor de credits, zeer geapprecieerd! Merci voor het overnemen van het logo zelfs :D
Ik vraag mij alleen af, wat heb je ermee uitgespookt dat de JPEG-compressie zo hoog geworden is? Als je wil mag je gerust linken naar het originele bestand hoor, dan zien de mensen het logo zoals het bedoeld was :)
Groeten!