Thursday, June 26, 2008

Twitter

Sommigen onder jullie hebben het al gemerkt, en het nieuws (facebook-status-gewijs) wijdverspreid gemaakt: ik heb een accountje aangemaakt op Twitter.

Om kort te zijn: I'm not impressed. Op dat halfuur tijd dat ik er een beetje aan't rondwandelen was, en "gekend" volk aan't zoeken was, kreeg ik meer dan eens de boodschap "too many tweets, please try again" voorgeschoteld. De 'availability' van dat spul is dus vrij beperkt.

En ook de gebruikte Web 2.0 technologie werkt niet goed (althans, in Firefox 2)... Regelmatig kreeg ik een pop-up om te zeggen dat een follow-request niet kon uitgevoerd worden, en dat ik de pagina moest refreshen om de request opnieuw te doen. Dus ik klik dan die pop-up weg, doe dan een refresh, en dan verschijnt die pop-up opnieuw...

Wel cool dat het ook sms-gericht is, maar er is dus nergens iets te vinden over kostprijs en al. Weet iemand daar iets meer over?

No comments: