Thursday, March 6, 2008

Averechts

  • Broer weggedaan naar het station. Ik was terug thuis 10 minuten vooraleer zijn trein vertrok.
  • "Steven, maakt dat ge em weggedaan hebt, sebiet mist em zijne trein nog! En hij moet zijn ticket nog kopen en al!" Last da ik heb met mijn ouders, ni te doen. Ik weet zelf tien keer beter hoeveel tijd ik nodig heb om naar het station te rijden hoor. En't is nu ni dat het spits is, en file, en dat de boeren met hunne traktor de baan op zijn. Laat staan dat ik zo traag rij als mijn pa.
  • De normale blogs uit mijn Digital Love lijstje gelezen, alsook enkele mp3-blogs gecheckt.
  • Mix van 5 liedjes voor een quiz die mijn broer organiseert doorgemaild naar mijn broer.
  • Op één van die mp3-blogs de single release van Cindy Lauper - Girls Just Want To Have Fun gedownload.
  • Blogroll beginnen checken.
  • Mail gestuurd naar een very special lady.
  • Patatten met diepvriesspinazie (met room) met een kottelet gegeten.
  • Broertje gaan ophalen.
  • Patatten op het vuur gezet.
  • Bergje al fietsend gaan beklimmen. Vastgesteld dat ik de grote molen nog net rondkrijg.
  • Mails gecheckt.
  • Broer gaan wegdoen.
  • Naar huis gereden.
  • Bondgenotenlaan afgelopen om wat broeken te bezichtigen. Ook een boekje van The Phone House meegenomen. Er stond niets in over mobiel internet. Zelfs niets over de relevante "plans" die de Belgische operatoren aanbieden. België suckt.
  • Pizza Pepperoni gegeten in de Pyramide.
  • Opgestaan.
  • Gaan slapen in een bed dat het mijne niet is. Alleen.
  • Revue after-party bezocht. Vorig jaar was het beter.
  • Cocktailfeestje bezocht in't ElixIr. Ger is nen aap die alleen schijven oplegt om een fout feestje te bouwen. Q-music zal geen fuiven houden in Leuven zeker? Op't einde zelf toch nog wat vette schijven opgelegd om het niveau wat op te krikken naar het mijne.
  • Mp3's gemixt op dM3's kot.
  • Sociaal gewezen op de VTK Revue receptie.
  • Met Lijntje en noot naar de VTK Revue geweest in zaal Heliand op Lekkerveld.
  • Kebab gegeten op Lekkerveld.
  • Kebab besteld in de Nemrut. Zijn huis is na 2-3 jaar eindelijk af. Ziet er wel mooi uit.
  • Brief gedropt op de Philipssite 4. Eens benieuwd. Kan er iemand iets doen met 99 enveloppen?
  • 1+99 enveloppen gekocht in de Spar.
  • KTL tegengekomen in de Parijsstraat.
  • Een uur overgewerkt.

3 comments:

dM3 said...

kan er iemand iets doen met 99 enveloppen?
-> 1+99 enveloppen gekocht in de Spar

LOL!!!

jefke said...

"Ger is nen aap die alleen schijven oplegt om een fout feestje te bouwen."

amai nog nie!

Wij zijn het afgebold naar de Pavlov.

"joe, wie is hier den baas vanavond?"
"die gast daar" *points at gast*

"joe, naart schijnt zijde gij den baas vanavond. ik heb hier ne zak vol cd's bij, omdat ik juist in onze fak gedraaid heb. Mag ik hier verder doen?
ik wil wel electro enz spelen."

"ah electro keigoed, doe maar!"

*groep nieuwe electro fans ontdekt die ipv captain jack dingen als a lower state of consciousness aanvragen*

boskabout said...

Haha, super! Pavlov rules idd, kheb er 2 jaar geleden ook eens gedraaid (maar dat was voor hun verbouwingen, toen de DJ met de rug naar het publiek stond).