Sunday, March 23, 2008

Vrolijk Pasen

Vrolijk Pasen iedereen!!!!

Mijn dag begon alvast weird ende vooral ook wel een beetje grappig. Om kwart na tien verplicht richting kerk, kwestie van wat op tijd te zijn en plaats te hebben. We moesten wel tienduzend kilometers verder parkeren (allez, ik toch, de familie heb ik braafjes afgezet in nabijheid van de kerk).

Dat afzetten was trouwens slim gezien van mijn eigenste zelve, toen ik de kerk binnenwandelde bleek er niet al te veel plaats meer over te zijn... De mis zelf dan: de viering werd voorgegaan door pater Karel, a.k.a. pater Motard. Een iets dunnere versie van politicus Geert Lambert, maar minstens even gay en zot. "Alleluja" riep em na zijne preek. Iedereen schoot wakker, wat blijkbaar de bedoeling was.

De muziek was vrij goed, just nog nen 124 bpm phat beat eronder en Justice kon een nieuwe single uitbrengen :-].

(het verzamelen van de kinderen rond de pater werd zwijgzaam getolereerd - enkel het kleine kindje dat werd opgenomen door de pater kreeg een kus, op de wang)

Tot daar het woord van God. *grin*

No comments: