Monday, March 17, 2008

Eten kan, als je de afwas doet


En dat heb ik dan ook gedaan. Maman et daddy cool zijn vwajasjeus de pist in, broertje zit op kot, waardoor den deze en zijn kleine zus eigelijk feitelijk zijn achtergelaten. Woehoe!

Alleen, mijn wilde haren zijn een paar maanden geleden op mijn kot blijven hangen toen ik daar de deur finaal dicht deed. Het meest duivelse dat ik deze avond gedaan heb is ofwel een ei laten vallen in den hof toen ik terugkwam van onze kippen (chance dat het modderig was), ofwel afwassen zonder afwasmiddel (bah, chemische brol ^-^).

Mijn plannen voor 3 dagen koken zijn ook weer ferm de soep in aan't draaien: vandaag rijst met kip in zoetzure saus van Uncle Ben's. Morgen waarschijnlijk pizza bestellen op aanraden van de kleine zus. En woensdag dan simpele spaghetti...

Alleszins, morgen mag mijn zus de tafel afruimen en het bestek afwassen. 't Kan me ni schelen of juffrouw Hoste ne poser zoekt of ni.

No comments: