Thursday, July 24, 2008

Going with the flow

  • Gisteravond gaan slapen rond halftwaalf.
  • Gefrutsel horen.
  • Niet direct iets te zien.
  • Op't gemak in slaap gevallen. Aliens en monsters mogen gerust afkomen, ik ga er zeker niet van wakkerliggen als zij op de loer liggen en te wussie zijn om me effectief te komen halen.
  • Om 4 uur word ik wakker.
  • Terug gefrutsel.
  • Blijkt de grootmoeder-kat te zijn (we zitten sinds kort met een driegeslacht aan poezen...).
  • Ik geraak niet meer in slaap.
  • Om 7u10 dan maar opgestaan, aangezien ik zusterlief van 15 jaar moet gaan afzetten bij haar nichtjes/peter tegen iets na 8.
  • Om 8 uur stappen we in de auto.
  • Verkeersinfo meldt een ongeval ter hoogte van Zaventem.

  • Een uur later (!!!!!! dubbel zolang als normaal !!!!!!!!!) passeer ik op de vermoedelijke plek van het ongeval: een politiewagen reed er net weg. Om halftien ben ik dan eindelijk op mijn werk.
  • De rest van de dag hou ik me bezig met Indiërs hun outsource-werk te coördineren, en te vloeken op het gebrek aan procedures (project is al 9 maand aan de gang!). Ik ben moe en mag dus pissed zijn! ;-)
  • Lunch op de Oude Markt van Leuven. Pasta'tje van bij L'Inizio. Njammie!
  • Daarna eens gaan horen bij de mannen van de Alegria voor het afhuren van hun zaaltje om een fucking small maximal party te geven. Helaas blijkt het vrij hard volzet te zijn. En moet ik nog mijn budget zien te definiëren.
  • Ik ben nog steeds moe.
  • Gezien het slaaptekort van afgelopen nacht, besluit ik van niet naar het tuinfeestje annex bbq annex fucking big minimal party van Beluxx & Blokland te gaan. Dit was ergens in Brasschaat. Ideale gelegenheid om vuur mee te vragen, of een andere deerne uit het Antwerpse en tevens vertoevend in mijn netwerk. Gezien het slaaptekort was het hiervoor eigenlijk toch geen ideale gelegenheid...
  • 's Avonds terug file. De vliegtuigen landen over de ring (zie foto's).



  • Een uurtje gaan fietsen met een soepel verzet ipv de grote molen. Op de laatste klim van het parcours voorbijgestoken geweest door 4 wielertoeristen. Al zit ik niet ver af van mijn gewoonlijke tijd voor dat parcours. Ik mag dus besluiten dat ik stilletjes aan mijn conditie van weleer (*kuch*) terug bereikt heb.

3 comments:

Anonymous said...

Ha, ik heb dat zaaltje boven de Alegria ook al een paar keer gebruikt voor een feestje. Leuk zaaltje!

Anonymous said...

Je had me gerust mogen meevragen ... want het toeval wil dat ik Bart Be-Luxx ook ken!

boskabout said...

@niets.dan.vuur: aha, volgende keer vraag ik het dan wel. :)