Friday, July 11, 2008

Van Mobistar naar Base

Dus woensdagavond ging ik, na mijn werk, naar de Base-shop om een Base postpaid abonnement te nemen, alsook een data-abonnement voor m'n Blackberry (screw you iPhone!). Ik kon mijn nummer, pre-paid bij Mobistar, gratis behouden, wat mooi meegenomen was. Het zou hoogstens 48 uur duren tot mijn nummer vrijgegeven zou worden door Mobistar. Als het nummer zou vrijgegeven worden door Mobistar, dan zou ik een sms'je ontvangen, waarna ik dan mijn Base-sim-kaart kan insteken en een halfuurtje later de Blackberry mocht activeren op de website van Base.

We zijn inmiddels al meer dan 50 uur later, en er staat nog steeds "Mobistar" bovenaan mijn schermpje. 't Zal wel aan de Blackberry liggen, en aan de Vlaamse feestdag. Morgen alleszins een bezoekje brengen aan de Base-shop, dat ze daar eens bellen naar Mobistar.

Een vlekkeloze weg afleggen, 't is niet simpel eh...

4 comments:

Anonymous said...

mmmh gek, ik zat met een nog moeilijkere provider eerst (proximus) voor ik overschakelde naar base. En bij mij was da binnen de 4 uur in orde zelfs :o. Maar ik ga weer gaan overschakelen denk ik. Base trekt op gene zak. Nergens fatsoenlijk bereik waar dat ik moet bereik hebben (bv in mijn bed ofzo)

boskabout said...

Nou, dat belooft!

Simon Boel said...

Bij mij heeft het ook iets langer geduurd dan gezegd. Schakel anders meteen over naar Simyo, da's goedkoper voor mij om jou te bellen.

Anonymous said...

base rulez...jammer dat de softwre op mijn gsm mobistar is, maar hij zegt wel oragne net als mijn oertijdse simkaart :D